Orgoványi-Gajdos Judit

Utolsó módosítás: 2017. február 22.

tanársegéd

 

Iroda: ÉK. ép. II. emelet 215. szoba
Telefon: (0036)520-400/3126-os mellék
E-mail cím: orgovanyi.gajdos.judit@uni-eszterhazy.hu
Fogadóóra: HÉTFŐ: 14.20 – 15.20-ig (2016-2017/2)

Tanulmányok:

  • 2013- : Doktori tanulmányok Eszterházy Károly Főiskola, Neveléstudományi Doktori Iskola
  • 2009 – 2010: Tantervfejlesztő tanár szak (MA), Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar
  • 1999 – 2005: Magyar nyelv és irodalom szak (egyetemi bölcsész és tanári képzés), Eötvös Loránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar
  • 1993 – 1999: Érettségi, Bethlen Gábor Általános Iskola és Újreál Gimnázium

Munkahelyek:

  • 2015- : Tanársegéd Eszterházy Károly Főiskola, Neveléstudományi Intézet
  • 2013 – 2015: Kutató-elemző, pedagógiai fejlesztő Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
  • 2011 – 2012: Magyartanár, tantervfejlesztő, Pipacsvirág Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola
  • 2008 – 2011: Felzárkóztató oktatás vezetője, magyartanár, tantervfejlesztő, Than Károly Ökoiskola, Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola
  • 2006 – 2008: Tantervkidolgozó, foglalkozásvezető, Delfinó Kreatív Gyermekközpont

Nyelvismeret:

Angol, felsőfokú „C" típusú nyelvvizsga (2006)

Fő kutatási területek:

  • pedagógusképzés, pedagógusjelöltek és kezdő tanárok gyakorlati tudása, eset alapú tanulás a tanárképzésben, tanári szerepek, tantervfejlesztés

Tagságok, tisztségek:

  • 2015- : Tanárképzők Szövetsége tagság (Pedagógia munkacsoport)

Tanulmányutak, ösztöndíjak:

  • 2015: EERA (European Educational Research Association) Nyári Egyetem: Summer School on Data and Educational Research (Sheffield, ENG)
  • 2015: Szakmai tanulmányút: Teacher Education – Teacher Educators (Helsinki – FL)
  • 2013: CEDEFOP Career progression route for trainers and teacher trainers - Szakértői tanulmányút (Bukarest, ROM)

Tudományos közlemények(mtmt)


Konferenciák:

Nemzetközi előadások:

  • 2015. szeptember 8-11. Budapest, ECER 2015 "Education and Transition. Contributions from Educational Research": Judit, Orgoványi-Gajdos: Supporting prospective and beginning teachers problem solving process (10. network).
  • 2015. február 2-4. Törökország (Isztambul), INTCESS15- 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON EDUCATION AND SOCIAL SCIENCES Judit Orgoványi-Gajdos: Expert and novice teachers' approaches to problematic pedagogical situations. Konferencia absztrakt: http://www.ocerint.org//intcess15_e-publication/abstracts/a121.pdf
  • 2014. május 9-11. Törökország (Izmir), EDGE International conference and workshop on gender and education. Judit Orgoványi-Gajdos: Improving Teacher Candidates' Problem -Solving Skill. Konferencia absztrakt: http://www.education-and-gender.eu/edge/pdf/IMPROVING_TEACHER_CANDIDATES_11.pdf
  • 2011. június 9-11. (Budapest) 4th International Conference for Theory and Practice in Education - Society and Education. Judit Orgoványi-Gajdos: Reality-Strategies-Practice: How can Teacher Candidates Prepare for Meeting Challenges in Class Situation Involving Problematic Children? Konferencia absztrakt: http://www.eduscience.hu/AESConf2011.pdf p. 138

Magyar nyelvű előadások:

  • 2015. november 25. Magyar Tudomány Ünnepe: Iskola és Társadalom c. konferencia: Orgoványi-Gajdos Judit: A nevelés és a pedagógusszerep hallgatói megítélése.
  • 2015. május 28-30. Magyar Pszichológiai Társaság Tudományos XXIV. Nagygyűlése: Orgoványi-Gajdos Judit: Tanárjelöltek és kezdő tanárok pedagógiai helyzetekhez kapcsolódó problémamegoldó gondolkodásának fejlesztése.
  • 2015. március 7. Párbeszéd a mentori munkáról c. konferencia: Orgoványi-Gajdos Judit: Gyakornoki portfóliók
  • 2014. november 6-8. XIV. Országos Neveléstudományi Konferencia (Debrecen), Szabó Mária és Orgoványi-Gajdos Judit: Tényleg segít? Első tapasztalatok az új típusú tantárgygondozó szaktanácsadásról
  • 2014, július 7-10, PEME VIII. Ph.D. Konferencia, Orgoványi-Gajdos Judit: Mentális modellek a tanári problémamegoldó kompetencia fejlesztéséhez

Konferencia szervezés:

2015. szeptember 7. International Seminar on Teaching, Teacher Education and Teacher Educators.


< Vissza